Jule- og nytårshilsen

Randers Tennisklub sender hermed ønsket om en rigtig glædelig jul samt et godt nytår til dig!

Sæson 2020 var tænkt som en stor fejring af vores 125-års jubilæum i klubben. Men en stor ”Corona-dyne” har været lagt ned over foreningslivet og samfundet generelt det meste af året. Så det har bestemt ikke været en jubilæumssæson som vi havde håbet på. Når det er sagt, så har Corona restriktioner og delvis/helt nedlukning af foreningslivet mindet os om, hvor vitalt det er at vi kan mødes i tennisklubben – både for at dyrke sport, men også for at dyrke og nyde fællesskabet som vores forening i dén grad er katalysator for.

Bestyrelse, trænerstab, ildsjæle og vores samarbejdspartnere er naturligvis med til at skabe bedst mulige rammer for dig som medlem – men i sidste ende er det din deltagelse i klubbens tilbud, der er med til at skabe klubliv. Tak for det! 😊

På trods af udfordringerne henover sæsonen, så har vi dog holdt fanen højt og forsøgt både at udvise samfundssind, men samtidigt skabe lyspunkter henover året, når det har været muligt. Derfor følgende højdepunkter, som jeg kort vil benytte anledningen til at fremhæve:

• 4 mindre jubilæumsfejringer i stedet for en stor – vi valgte at opdele vores jubilæumsfejring i 4 mindre afdelinger, da vi måtte se i øjnene at den store fejring ikke blev en realitet. Derfor var der jubilæumshygge med pølsevogn, kagemand, smørrebrød, øl, vin, vand og andet for henholdsvis Superseniorafdelingen, Motionister, Juniorer samt Padel spillere. Se mere her.
  • Jubilæumsskrift – med stor indsats fra Arne Wang og Jørgen Nørgaard, så fik vi lavet et meget flot jubilæumsskrift. Se mere her.
  • Årets Ildsjæl – ved vores jubilæumsfejring i august måned uddelte vi prisen Årets Ildsjæl i samarbejde med Danske Bank. Et stort tillykke til Hugo Bech, der har ydet en stor indsats henover året ved flere arrangementer. Se mere her.
  • Årets Junior og Årets Kammerat – i forbindelse med afslutningsarrangement for vores juniorer udendørs, fik vi uddelt disse priser i samarbejde med Nybolig Bjørn & Ankersen. Et stort tillykke med de fortjente priser til Kirstine Merrild Clausen samt Emma Muric. Se mere her.
  • Hæder til lokale ildsjæle – i forbindelse med en af vores fejringer blev Niels Rokkjær, Jørgen Nørgaard og Lars Elkjær tildelt JTU´s Fortjenstnål. Se mere her.
    Derudover blev Lars Elkjær udnævnt til Æresmedlem i Randers Tennisklub. Se mere her.
  • Medlemsfremgang – vi har igen i år budt velkommen til en lang række nye medlemmer, men desværre også sagt farvel til medlemmer fra sæson 2019. Dog har vi fået en nettotilgang af medlemmer. Vi gør alt for at sikre en god modtagelse af nye medlemmer, men kan fortsat gøre det endnu bedre.
  • Aktiviteter og træning for alle – trods Corona, så har vi henover året formået at sikre gode tilbud og aktiviteter til alle medlemsgrupper. I den forbindelse en stor tak til klubbens trænerstab samt store korps af frivillige, der er med til at løfte små og større opgaver. Tak for det!

Med ønsket om et mere normalt 2021 i Randers Tennisklub – og ikke mindst at du og dine tennis- og padelvenner får mange gode timer i klubben, både på og udenfor banerne!

Rigtig glædelig jul samt godt nytår!

På vegne af Randers Tennisklubs bestyrelse