Velkomstinformation til nye medlemmer

Velkommen til Randers Tennisklub!
Randers Tennisklub har en lang række tilbud og aktiviteter til medlemmerne. På denne side kan du finde nyttige links til informationer. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte din træner eller en fra bestyrelsen.
Rigtig god fornøjelse med dit medlemskab af Randers Tennisklub!

Træning:

Klubben tilbyder træning til både junior- og seniorspillere. Vores engagerede trænere er klar til at fortælle dig om mulighederne.
Vil du vide mere om træning – kontakt Niels Rokkjær – 20 63 65 90 eller nielsrokk@gmail.com
Bemærk at træningstider og hold varierer for indendørs og udendørs.
Udendørs træning – fra 1. maj til 20. september (pause i sommerferien)
Indendørs træning – fra 1.oktober til 15. april (pause i ferieuger)
Information om træningshold annonceres både via hjemmeside og ved mail op til henholdsvis udendørs- (udsendes senest 15. april) og indendørssæson (udsendes senest 15. september). Aktuel oversigt over træningshold findes altid på hjemmesiden – se mere her.

Aktiviteter for juniorer:
Klubben tilbyder talrige aktiviteter for juniorer, fx interne stævner, sommerskole i tennis, junior camps, sæson åbning udendørs (m/grill arrangement), sæson afslutning udendørs (m/grill arrangement), Gudenå Cup, klubmesterskaber og meget mere. Med andre ord – du skal gøre brug af nogle af alle klubbens tilbud ved siden af din træning. Du får et nummer så du kan booke bane og spille med nogle af dine tennis venner (og dermed selv spille ved siden af træning).

Aktiviteter for seniorer:

Seniorer (+18 årige) mødes hver tirsdag til tirsdagstræf (hyggespil – doubler). Se mere her.
Klubmesterskaber for alle – således både for letøvede, øvede og turneringsspillere – såvel seniorer som veteraner. Se mere i vores kalender.
Superseniorer holder 4 årlige arrangementer med turnering og spisning. Arrangementerne varsles i god tid i såvel kalender som på opslagstavlen i klubben. Se mere i klubbens kalender.
Superseniorer mødes ligeledes hver torsdag til torsdagsspil, frokost og bridge. Se mere her.
Henover vinteren mødes superseniorer torsdag formiddag til minitennis i Randers Hallen – kontakt Niels Rokkjær for nærmere information.

Vejledning i booking system:

I forbindelse med indmeldelse har du modtaget en mail med information om kontingent og dit nummer/kode, etc.. Her kan du se en vejledning til vort bookingsystem. Se mere her for booking system.
Har du yderligere spørgsmål så kontakt Knud Petersen på petersen.knud@gmail.com eller mobil 23 25 79 45.

Mangler du en makker eller blot nogle at spille med?
Er du junior, så kontakt vores trænere, der vil kunne hjælpe dig. Er du senior, kan du tilmelde dig vores makkerbørs, møde op til torsdagsspil eller tirsdagstræf – eller du kan bede om at få en ”mentor” (vi har et korps af seniorer, der gerne vil hjælpe med at introducere nye medlemmer til klubbens aktiviteter og øvrige medlemmer).
Ønsker du en mentor – så kontakt den ansvarlige tovholder for korpset Rudi Bjørn på rudi.bjoern@gmail.com eller mobil 29 70 73 25.
Klubbens mange tilbud og aktiviteter er ofte en mulighed for at knytte kontakter til nye tennismakkere.

Nyttige links:
Oversigt over bestyrelse og udvalg – se mere her.
Kontingent udendørs – se mere her.
Kontingent indendørs – se mere her.
Aktiviteter i Randers Tennisklub – se kalender her.
Jyllands Tennis Union – se mere her.
Dansk Tennis Forbund – se mere her.

Klubbens kontingentkonto er følgende:
Reg.nr. 1551
Kontonr. 11243339