Coronaudfordret jubilæumsfejring

Vi vil så gerne fejre klubbens 125 års jubilæum – men Corona har udfordret os.

Derfor besluttede vi straks efter aflysningen af vores i forvejen udsatte fejring den 22/8 at lave 4 mindre fejringer, hvor vi inviterede i de ”smittefamilier” som i forvejen kommer sammen i klubben.

Onsdag den 26/8 blev første fejring afviklet for vores senior motionister – og det blev samtidigt en festdag med uddeling af flere priser (se separat opslag om dette).
Der var pølsevogn, ribben- og bøfsandwich, fadøl, Cocio og hyggelig stemning på terrassen og i klublokalet.

Torsdag den 27/8 blev anden del af fejringen så afviklet – denne gang for vores superseniorer samt bridgespillere. Klubben var vært ved lækker forplejning som Bente Baunsgaard havde sørget for – lækkert smørrebrød samt kage, dertil både vin, øl og vand. Vi takker Jysk Vin for venligt bidrag af vin til arrangementet.

Onsdag den 23/9 afvikler vi 3. del af vores fejring – denne gang for vores juniorer (og forældre) i forbindelse med afslutningen på udendørs sæsonen. Mon ikke der ruller en pølsevogn ind på anlægget denne dag – og hvem ved, måske der også suppleres med lækker kagemand fra Helsted Bageren 😊
Nærmere information om arrangementet følger senere på såvel Facebook som hjemmeside.

Fredag den 20/11 er det så 4. og sidste fejring – denne gang står klubbens padel spillere ”for tur”. I samarbejde med Padel Club Randers laver vi et lukket klubarrangement for vores medlemmer på deres 4 lækre baner i det nye center på Nikkelvej. Helsted Bageren leverer igen kagemand, og der ruller ligeledes en pølsevogn ind på matriklen denne dag.