Så skal der spilles Padel!

Vores Padel bane er færdig indenfor den nærmeste fremtid – så NU skal der spilles Padel i Randers Tennisklub!

Der har allerede inden indvielsen været stor interesse for medlemskab og da vi kun sælger 75 numre til en start, så er det nok med at være hurtig på tasterne.

Alle informationer om indmeldelse, bat, Padel-pakken (ekstra godt tilbud fra vores samarbejdspartnere) og andet kan du finde samlet på klubbens hjemmeside ved at klikke her!

Indmeldelse klares ligeledes på klubbens hjemmeside – her!
Men læs informationerne inden du tilmelder dig – og husk at angive om du ønsker “Padel-pakken” som en del af dit medlemskab.

Indvielse af banen torsdag den 4. juli kl. 15.30:
Som det ser ud nu, så regner vi med indvielse af banen torsdag den 4. juli kl. 15.30.
Så sæt gerne et kryds i kalenderen og vær med til indvielse af banen. Nærmere information følger på hjemmeside og Facebook.