Flyvende udskiftning på holdet

Flyvende udskiftning er oftest noget som man gør i en holdsport, men man kan også roligt sige, at en bestyrelse i en klub er et hold, som skal få det bedste og mest optimale resultat.

Sicco Steenhuisen har overladt stafetten med talent/elite-arbejdet til Thomas Clausen, som allerede har formået at få sat skub i både individuelle samtaler for talent/elite-gruppen, men er også aktiv med at få etableret stævne og turneringsaktiviteter.

Thomas har endvidere sat skub i 2 temadage for talent/elitegruppens spillere og forældre med temaerne mental træning samt en temadag med Fysio Danmark – Randers med fokus på skadeforebyggelse og -rehabilitering.

Thomas er selv aktiv på tennisbanen og deltager bl.a. i klubbens motionisttræning, men også hans kone, Winnie og tre børn, Kirstine (13 år), Anne-Sofie (12 år) og Niels (6 år), er alle aktive på tennisbanen.

Bestyrelsen vil gerne sige tak til Sicco for en stor og god indsats, som har været med til at flytte Randers Tennisklub på talent/Elite-området.

Velkommen til Thomas Clausen, som vi ser frem til et udviklende samarbejde med.