Velkommen til ny kasserer

Velkommen til ny kasserer – Christoffer K. Jensen 💪👍🎾

For mindre end 1 uge siden efterlyste vi en ny kasserer og det er derfor en stor fornøjelse at kunne byde stort velkommen til Christoffer K. Jensen i denne stol.

Christoffer har selv budt ind på opgaven og siger: ”Jeg startede i tennisklubben i 1999, og har haft et tilhørsforhold til klubben lige siden. Har spillet tennis næsten hele mit liv, og hvis jeg selv skal sige det, var det på rimelig højt niveau 😊 Jeg har tilbudt min hjælp til klubben, og håber mine kompetencer kan være med til forsat at drive klubben til gavn for alle medlemmer. Til daglig arbejder jeg i JYSK, og har ansvaret for bl.a. toldprocedurer og myndighedssager. Jeg ser frem til samarbejdet med de øvrige bestyrelsesmedlemmer, frivillige og trænerstaben i klubben”.

Christoffers forældre har i øvrigt også begge været involveret i frivillige opgaver i klubber – således har de begge været i Gudenå Cup turneringsledelsen og Christoffers far har også siddet i bestyrelsen.

Formand Lars Elkjær siger: “Jeg har siddet i bestyrelsen sammen med Christoffers far, Ingo, og får nu fornøjelse af at sidde i bestyrelsen med Christoffer. Derudover kender jeg Christoffer fra tennisbanen, hvor jeg også tidligere har spillet flere divisionskampe på samme hold som Christoffer. Vi ser i bestyrelsen frem til at få Christoffer ombord og byder ham stort velkommen!”

Formelt set skal Christoffer vælges som kasserer ved kommende generalforsamling i februar 2023.