Niels Rokkjær fortsætter i klubben!

Transfernyt ‼️👍🎾😃

Det er en KÆMPE fornøjelse at kunne afsløre at Niels Rokkjær efter den 1/12 har fået en ny ansættelse i Randers Tennis & Padel 💪🙏🎾

Niels går officielt på pension den 1/12, hvor han (selvom man bestemt ikke skulle tro det 😃) fylder 67 år 👍

Formand Lars Elkjær udtaler: “Klubben har på alle måder haft lyst til fortsat at kunne have Niels tilknyttet som træner. Han er stor kapacitet og nærmest en institution i klubben. Han har været træner i samtlige 22 år, hvor jeg har været formand og jeg er både glad for og stolt over det “parløb” som vi har haft. Niels er utrolig vellidt og rigtig mange medlemmer har igennem mange år fået både nyttige tips og ikke mindst haft fornøjelsen af Niels’ meget behagelige væsen på og udenfor banen. Vi er meget glade for at Niels fortsat har lyst til at være træner og kulturbærer i klubben og ser frem til godt samarbejde, forhåbentlig mange år fremover”

Niels Rokkjær udtaler: “Klubben har haft en stor og vigtig plads i mit liv de seneste næsten 25 år. Jeg er utrolig glad for at jeg får mulighed for at fortsætte med en pensionist ansættelse på nedsat tid – og glæder mig over at jeg fortsat kan bidrage med gode tips til vores medlemmer. De seneste år er der også kommet en masse nye padel medlemmer i klubben – og jeg nyder at se og følge det liv, der er i klubben året rundt, såvel inde som ude. Det er et privilegium at jeg har fået lov at være i samme klub igennem snart 25 år – og nu altså også de kommende år.”

Niels startede pr 1/4 1998 i klubben og har siden da været træner for stort set alle medlemsgrupper. Han har igennem årene også været en vital ingrediens i at flere Danske Mesterskaber er landet hos flere forskellige af klubbens juniorer.

Niels blev fuldt fortjent også kåret til Årets Ildsjæl, da vi i 2014 for første gang uddelte denne pris. Derudover er han også blevet tildelt JTU’s Fortjenstnål 💪👍