Endnu flere frivillige i Randers Tennisklub!

Det er med stor fornøjelse at vi kan annoncere at endnu flere frivillige har meldt sig under fanerne i Randers Tennisklub.

Det har i et stykke tid været et ønske at kunne etablere et aktivitetsudvalg som et udvalg i vores ungdomsafdeling og det er nu lykkedes! Velkommen til Sussie (udvalgsformand), Charlotte og Mia.

Målsætningen for aktivitetsudvalget er at skabe rammerne for gode, sociale, sjove events og tiltag henover året – med afsæt i at alle juniorer, på tværs af alder og niveau, kan deltage i fælles klubarrangementer.

For nylig var der overnatnings arrangement i klubben med knap 30 deltagere og inden længe er der juleafslutning for alle juniorer. Tilmelding til julearrangementet den 19/12 klares iøvrigt her på hjemmesiden senest den 12/12 – se mere her!

Udover aktivitetsudvalget så har vi også et turneringsudvalg i vores ungdomsafdeling – de står for en række stævner og turneringer henover året.
Turneringsudvalget består af Irfan, Claus og Lisbeth.

Har du gode ideer, lyst til at give en hånd – eller bare brug for at sige “tak for indsatsen” til nogle af udvalgsmedlemmerne – så kan du finde kontaktinformationer på dem alle her!

På billedet ses turnerings- og aktivitetsudvalget i skøn forening. Fra venstre:
Sussie, Charlotte, Lisbeth, Mia, Irfan og Claus