Kontingentopkrævning og generalforsamling i en Coronatid

Kontingentopkrævning
Samfundet er fortsat udfordret og Corona sætter desværre dagsordenen et stykke tid endnu…

Men vi savner på samme måde som jer det fællesskab, som vi alle sammen længes efter. Vi savner aktivitet på vores baner og i vores lokaler, vi savner klublivet, grinene, samværet og muligheden for at kunne dyrke vores fælles passion for tennis.

Vi går forhåbentlig mod lysere tider og vi vil gøre alt for at give noget tilbage til ALLE medlemmer, når mulighederne igen er tilstede. Således vil vi henover udendørs sæsonen invitere alle medlemmer, og i særdeleshed også jer der kun er indendørs medlemmer i Randers Tennisklub, til flere åbne og HELT GRATIS arrangementer. Arrangementer hvor der både vil være spil, træning, grill og anden form for hyggeligt samvær og fællesskab. Vi glæder os – mens vi tålmodigt passer på os selv og hinanden.

Indendørssæsonen forlænges!
Alle faste timer forlænges således, at der kan spilles fortsat i maj, juni, juli og august måned.

Der vil forekomme enkelte aflysninger grundet arrangementer/stævner/holdkampe, men udgangspunktet er at alle faste timer kører videre på samme tidspunkter!

Med afsæt i ovenstående samt anbefalingerne fra DIF og Randers Kommune, tillader vi os derfor at udsende kontingentopkrævning en af de nærmeste dage. Vi håber på jeres opbakning til klubben – og vi glæder os til at give en masse tilbage til jer alle!

Se mere her.

Generalforsamling – foreløbig udsat til den 8. marts
Ifølge vores vedtægter skal generalforsamlingen afholdes inden udgangen af februar måned og var derfor planlagt til den 22. februar. Grundet de nuværende Corona restriktioner, har vi dog foreløbig valgt at udsætte den til mandag den 8. marts.

Nærmere information følger naturligvis op til generalforsamlingen.