Junior og Familie Drop-In – 1.fredag i hver måned

Hvornår
04/11/2022

Randers Tennis & Padel

Hver den 1.fredag i måneden vil der være Junior Drop-In.

Vi spiller tennis, hockey og hygger på og udenfor banerne.
Vores træner, Thomas Patula, vil stå for hyggen på banerne og vi håber at nogle forældre vil bidrage med at arrangere lidt frugt, kage, etc. til vores Junior og Familie Drop-In.

Junior og Familie Drop-In bliver afviklet kl. 16-18 og ALLE er velkommen.

Du kan som medlem tage en klassekammerat, veninde eller naboen med ned i klubben. Med andre ord – kom og start weekenden med nogle hyggelige timer i klubben. Der er ingen tilmelding – du møder bare op!

Det bliver en eftermiddag hvor socialt samvær kommer i højsædet – og nogle timer hvor man kan være aktiv og have det sjovt med familie og venner.

Vi glæder os til at se jer til nogle hyggelige og aktive Fredags Drop-In for juniorer og familier.

Der er ikke krav om tilmelding og du skal blot møde op med højt humør og lyst til at hygge dig med de andre deltagere!

Indendørs er der Junior og Familie Drop-In på følgende dage:

Fredag den 7. oktober kl. 16-18
Fredag den 4. november kl. 16-18
Fredag den 2. december kl. 16-18
Fredag den 6. januar kl. 16-18
Fredag den 3. februar kl. 16-18
Fredag den 3. marts kl. 16-18
Fredag den 31. marts kl. 16-18 (lige inden påskeferien)

Indlæser kort...