Juleturnering – seniorafdelingen

13/12/2019

Randers Tennisklub

Beskrivelse

Til alle seniorer (født 1984 eller tidligere), der spiller indendørs tennis i Randers Tennisklub!

Hermed følger indbydelsen til den årlige juleturnering med efterfølgende julefrokost, som løber af stablen fredag den 13. december 2019 fra kl. 9.

Indbydelsen kan du se i klubben, nedenfor eller klik her!

Du kan tilmelde dig til arrangementet ved at sende en mail til Jørn Iversen på joern.iversen@gmail.com eller ved at skrive dig på tilmeldingslisten i klubhuset senest fredag den 6/12 kl. 10.

Hvis du sender tilmelding pr. e-mail, vil du modtage en e-mail-kvittering for din tilmelding! (Hvis du ikke modtager kvittering, er du ikke tilmeldt!).

Af hensyn til planlægning, økonomi og bestilling af mad, er tilmeldingen bindende.

Vi glæder os meget til at se dig!

Hanne Bundgaard, Knud B. Nielsen, Carl-Erik Ullits, Jørn Iversen

Seniorafdelingen (+35 år) arrangerer hvert år en række hyggelige doubleturneringer med tilhørende lækker spisning.

Doublerne sammensættes så alle spillere får en god oplevelse og det hele styres under kyndig ledelse af Jørn Iversen, mens maden er i de bedste hænder ved Hanne Bundgaard og Ullits! Med andre ord – alt er godt!

I 2019 inviteres der til følgende arrangementer:
Sommerturnering – 4. juni kl. 17.00
Sensommerturnering – 20. august kl. 17.00
Juleturnering – 13. december kl. 09.00

Nærmere information om arrangementerne her på siden samt på klubbens opslagstavle.

Indlæser kort...