Afskedsreception Lars Elkjær

29/04/2023

Randers Tennis & Padel

Beskrivelse

Lars Elkjær valgte i februar måned at stoppe som formand – efter at have siddet i bestyrelsen i næsten 30 år, heraf de seneste 22 år som formand.

I den forbindelse blev klubbens bestyrelse og Lars enige om at fejre dette på et senere tidspunkt. Det sker ved en uformel afskedsreception lørdag den 29. april i forbindelse med sæsonåbningen.

I Lars´ ånd håber vi på godt vejr, så alle gæster/medlemmer/venner af huset, har mulighed for at nyde en kold øl og en grillpølse på terrassen. Kig forbi og vær med til at skabe en hyggelig ramme om en flot afsked for Lars.

Se i øvrigt mere om Lars´ tanker om sit formandsexit her.

Arrangementet foregår i forbindelse med klubbens standerhejsning lørdag den 29. april fra kl. 12.00. Klubben er vært for øl, vand, pølser, etc.

Vel mødt!

Indlæser kort...