125 års fødselsdag – A F L Y S T

Hvornår
22/08/2020

Randers Tennisklub

Lørdag den 22. august fejrer Randers Tennisklub sin 125 års fødselsdag.

DENNE ER DESVÆRRE AFLYST GRUNDET OMSTÆNDIGHEDERNE MED COVID-19 – læs nyhed på forsiden!

Dette sker ved en fejring i dagens løb i tennisklubben, så sæt allerede nu et STORT KRYDS i din kalender denne dag.

Dagen var oprindeligt fastlagt til den 27. juni, men grundet COVID-19 er det udsat til august.

Således kan du starte sommerferien i hyggeligt selskab og være med til at fejre klubben.

Program er ikke endeligt endnu, men indtil videre ser det således ud:

Kl. 13.00-14.30
Reception i forbindelse med vores 125 års jubilæum – diverse taler, uddeling af Årets Ildsjæl, etc.

Kl. 14.30 – ?
Uformelt hyggeligt samvær – grillen er tændt (helstegt pattegris), fadøls anlægget kører, klubben byder på vin, sodavand, snacks, kagemand og meget meget mere!

Der vil være ”underholdning” til børnene af forskellig karakter i hallen.

Vi håber at se rigtig mange af klubbens nuværende og tidligere medlemmer til fejring af klubben!

Derudover håber vi, at en række af klubbens samarbejdspartnere og sponsorer ligeledes får tid til at kigge forbi klubben denne dag.

Indlæser kort...