Årets Ildsjæl 2022 – Ole Juel-Blicher

STORT TILLYKKE til Ole Juel-Blicher

Årets Ildsjæl 2022 – smut forbi Facebook giv ham en fortjent 👍 eller 👏 eller 🙏

Formand Lars Elkjær uddelte i dag prisen som Årets Ildsjæl 2022 til Ole Juel-Blicher med følgende motivation:

“Som en tradition siden 2014, så kårer vi sammen med Danske Bank Årets Ildsjæl i forbindelse med klubbens fødselsdag. I år har vi udskudt uddeling af prisen lidt, da vinderen ikke kunne være tilstede ved klubbens fødselsdags fejring for nylig.

Årets Ildsjæl kan både være med afsæt i en meget stor konkret indsats i det forgangne år, men det kan også være det lidt længere og sejere træk på flere forskellige områder. I år er det, det sidste, som er tilfældet.

Der er tale om en person der igennem en årrække sad på forskellige poster i bestyrelsen, sad i turneringsledelsen i vores store sommerturnering Gudenå Cup. Samme person var også den første og mest tydelige fortaler for at vi skulle etablere en padelbane. En person der efter aftjent værnepligt i bestyrelse og Gudenå Cup udvalg fortsat er gået forrest, når der har brug for kompetent assistance til at løse konkrete praktiske opgaver ligeledes – det kunne være renovering af køkken, opsætning af bandereklamer i hallen, opsætning af lamper eller når der skal samles bord bænkesæt.

Personen har fortsat sit frivillige virke, om end i en lidt anden form, da han i dag er tovholder for vores torsdags bridge. Derudover har han om nogen været en god ambassadør for koblingen imellem padel og tennis – også for vores rutinerede superseniorer.

Det er dermed en stor fornøjelse at kunne udnævne Ole Juel-Blicher til Årets Ildsjæl 2022.”

En stor tak til Danske Bank og Michell Vestergaard Nielsen for opbakning til denne pris igennem alle årene!

Se tidligere modtagere af den flotte hæder her: https://www.randerstennisklub.dk/…/aarets-junior…/