Torsdags Hyggeturneringer

Torsdags Hyggeturneringer:

En hyggeturnering er et arrangement primært for motionsspillere og for alle seniorer (+18 årige).

Turneringsspillere er også meget velkomne, men de skal være klar over, at vi ikke leder efter klubmestre.

Parrene sammensættes således, at de gerne skal være jævnbyrdige. De to par på banen sammensættes altid således, at den stærkeste og svageste spiller danner par mod de to øvrige. Spillet skal være på et niveau, hvor de svageste spillere også kan være med.

Ud over hyggen og et godt tennisspil på dagen giver deltagelsen også mulighed for at møde nye medlemmer, som man måske kan aftale at spille med senere. Man kommer i løbet af aftenen til at møde 7 – 9 spillere som makkere eller modstandere.

Betingelsen for deltagelse er blot, at man kan gennemføre en tenniskamp sammen med sin makker (serv og slå grundslag), så det er heller ikke et arrangement for nybegyndere.

Efter turneringen vil der blive serveret kaffe/kage og her vil der også blive uddelt vandrepræmier til to vindere (bedste kvindelige og mandlige deltager).

Se i klubbens kalender for at finde aktuelle datoer for kommende Torsdags Hyggeturneringer. Se mere her!

Deltagelse kræver tilmelding til Jørn Iversen pr. e-mail joern.iversen@gmail.com eller SMS 61670828