Aktuelle tilbud fra sponsorer

Randers Tennisklub – klubvinen.
Klubben har indgået et samarbejde med Jysk Vin, der har leveringen af vores helt egen “klubvin” med klubbens logo på etiket, etc.. Udover at man får mulighed for at købe en dejlig rødvin til nedsat pris, så støtter man klubben med kr. 10,- pr. flaske man køber. Rødvinen koster normalt kr. 60,-, men kan købes for kr. 50,- via Randers Tennisklub. Af disse kr. 50,- går kr. 10,- til støtte for klubbens aktiviteter.

Rødvinen købes ved direkte henvendelse til klubbens kasserer Ullits og kan bestilles via mail på ullits@youmail.dk
Vinen kan afhentes enten i klubben eller ved Jysk Vin (kvittering for betaling medbringes). Detaljer omkring levering af vin aftales med Ullits.

Se mere om Jysk Vin på www.jyskvin.dk

Vind Rejsegavekort på kr. 10.000:
Tilmeld dig Jysk Vins nyhedsbrev og deltag i konkurrencen om et rejsegavekort på kr. 10.000 – se mere her.

Får Online Vin Bonus hos Jysk Vin:
Opnå Online Vin Bonus ved Jysk Vin – se mere her.

Nybolig Bjørn og Ankersen:

Skal du sælge dit hus? Eller kender du nogen der skal?
Skal du købe hus?

Nybolig Bjørn og Ankersen, der i forvejen er en af klubbens hovedsponsorer, har lavet et unikt tilbud – således støtter man Randers Tennisklub med kr. 3.000 i forbindelse med “formidling” af en bolighandel.

Se mere om det nye tillæg til vort samarbejde her.

Feetment Fodterapi:
Trænger dine fødder til en kærlig hånd? Har du brug for indlæg i dine sko?

Randers Tennisklub har lavet samarbejdsaftale med Feetment Fodterapi, som ligger i Arena Randers (lige på den anden side af Vester Boulevard).

Feetment Fodterapi giver alle medlemmer af Randers Tennisklub -10 % på fodbehandling samt specialfremstillet indlæg. På klinikken lægger vi stor vægt på professionel behandling samt god service. Så har du problemer / spørgsmål ang. dine fødder, er du altid velkommen til at kontakte klinikken.