Mens vi venter…… Padel arrangement

Hvornår
29/10/2021

Padel Club Randers

Arrangement forbeholdt crowdfunding medlemmer!

Du er ét af de mange medlemmer, der har valgt at betale via Crowdfunding og dermed givet os mulighed for at realisere projektet med 3 nye padelbaner. Det sætter vi stor pris på og derfor vil vi holde nogle særlige og ”lukkede” arrangementer for netop dig!

”Mens vi venter” (på de nye baner) er en mulighed for at møde andre padel medlemmer fra tennisklubben. Derudover bliver der mulighed for at teste diverse bats, købe bolde til favorabel pris – samt ikke mindst hygge dig et par timer med en masse andre padel entusiaster. Det er gratis at deltage!

Nogle af klubbens rutinerede spillere vil være værter sammen med Mads Elholm (landsholds-spiller) fra ZERV/Padelshoppen. Der vil både være mulighed for undervisning i regler og teknik, samt mulighed for at spille på kryds og tværs med andre fremmødte.
Se mere her: https://www.padelshoppen.com/shop/frontpage.html

Da vi forventer stor søgning til denne aften, så har vi valgt at lave den niveauinddelt (vejledende niveauer) og med max antal deltagere efter nedenstående program:

Kl. 16.00-17.20: Begyndere og letøvede – HOLD 1
Kl. 17.30-18.50: Øvede motionister – HOLD 2
Kl. 19.00-20.30: Øvede/turneringsspillere – HOLD 3

Max 20 deltagere pr. hold. Deltagelse er gratis.
Tilmelding senest 25/10 via mail til formand@randerstennisklub.dk (husk angivelse af HOLD)
REMA 1000 Hornbæk er vært for lidt frugt, snacks, etc.

Vi glæder os meget til at se jer i Padel Club Randers fredag den 29/10 fra kl. 16.00 og frem!

Randers Tennisklub – Padel Udvalget

Indlæser kort...