Gudenå Cup 2018

I den forgangne weekend afviklede vi årets højdepunkt, Gudenå Cup. I år var vi begunstiget med utrolig godt vejr hele turneringen igennem, hvilket resulterede i massere af liv på terrassen og nogle enormt hyggelige dage i Randers Tennisklub.

Der blev i løbet af de tre dage på anlægget afviklet et stort antal kampe i mange forskellige rækker. Herunder kan man få et overblik over vinderne til dette års Gudenå Cup.

Singlerækker:
U10 drenge/piger(grøn) – Conrad Gradman, Randers Tennisklub
U12 drenge – Aksel Lund Østergaard, HIK
U12 piger – Sophia Karoline Jensen, Kløvermarkens Tennisklub
U14 drenge – Viktor Neergaard Holm, Skovbakken Tennis
U14/U16 piger – Juliane Holst Færgemann, Fruens Bøge Tennisklub
U16 drenge – Christoffer Hjelm, Skovbakken Tennis
Senior Herre – Johan Stampe, Aalborg Tennisklub
Senior Dame – Annelieke Steenhuisen, Randers Tennisklub
Veteran Herre – Lars Elkjær, Randers Tennisklub

Doublerækker:
U12 drengedouble – Malthe K. Lindberg & Tal Chen-Zion, Fruens Bøge Tennisklub
U14/U16 drengedouble – Oscar Norgreen & Sebastian A. F. Weed, Svendborg Tennisklub
Senior herredouble – Troels Klausen, Silkeborg & Lars Elkjær, Randers Tennisklub
Senior mixdouble – Sicco Steenhuisen & Annelieke Steenhuisen, Randers Tennisklub

Øvrige events:
Bordtennis drenge/piger – Jes Hansen, Randers
Minitennis drenge/piger – Magnus Lindberg, Randers

Under Gudenå Cup har vi hos Randers Tennisklub meget fokus på fairplay, hvilket betyder at der efter hver afsluttet spilledag blev uddelt en fairplay pris.

I år gik fairplay priserne til følgende spillere:
Fairplay dag 1 – Gustav Breinhild Pedersen, Kristrup Tennisklub
Fairplay dag 2 – Oscar Norgreen & Sebastian A. F. Weed, Svendborg Tennisklub
Fairplay dag 3 – Conrad Gradman, Randers Tennisklub

Mange tak til vores sponsorer, i særdeleshed HEAD der har stået for flotte præmier, etc.
Et tak til Randers Kommune for støtte til årets afvikling af Gudenå Cup
Sidst, og absolut ikke mindst, et kæmpe stort tak til de frivillige der har været med omkring arrangementet. Banesjak, referees, køkkenpersonale og rengøringspersonale, det havde ikke kunne ladet sig gøre uden jer!

Der kan ses billeder fra eventet på vores Facebookside, ved at følge linket: https://www.facebook.com/RandersTennisklub/

Tusind tak for i år til alle deltagere og tilskuere, på gensyn til Gudenå Cup 2019!

Mange hilsner og et ønske om en god sommer;
Turneringsledelsen Lars Elkjær & Signe Lundgaard Christiansen