Torsdagstræf for motionister

Torsdagstræf – en kombination af tennis, hyggeligt samvær, frokost samt bridge for de interesserede.

Hver torsdag formiddag kl. 10-12 i udendørs sæsonen (også i sommerferien) er der træf for senior motionister under ledelse af Bente Baunsgaard. Efter spil er der mulighed for frokost og bridge for de interesserede.
Bridge – se mere her.

Klubben sørger for reservation af baner og bolde, mens man selv sørger for at have ketcher og godt humør med.

Målgruppe: Senior motionister (øvede +40 årige).

Ansvarlig: Bente Baunsgaard, tlf. 22 50 89 55, mail: bente-Baunsgaard@privat.dk

Torsdagstræf 2022: Alle dage kl. 10-12

Start: Torsdag den 5. maj
Slut: Torsdag den 25. august

I tilfælde af regnvejr spilles på de 2 indendørs baner, alt efter antal spillere vil spilletiden blive kortere. Vi trækker lod og deles om tiden. Der er som sædvanlig frokost og bridge bagefter.

HUSK: Tilmelding på opslag i klubben til både spil og frokost senest dagen før kl. 12.00 enten via opslag i klubhuset eller via sms til 22 50 89 55.