Aktiviteter i Randers Tennisklub

Randers Tennisklub er én af de mest aktive og velfungerende klubber i Danmark. Klubben afvikler en lang række aktiviteter, både internt men også åbne aktiviteter, hvor tennisspilere, trænere og forældre fra hele landet gæster Randers.

Randers Tennisklub er ofte vært for store arrangementer, da vi med et af de allerbedste tennisanlæg i Jylland, føler os forpligtet til at sikre et højt aktivitetsniveau. Derudover vælger Jyllands Tennis Union og Dansk Tennis Forbund ofte også Randers som værtsby for nogle af deres store arrangementer.

Det er klubbens målsætning at have en tydelig profil i lokalsamfundet, men også at markere klubben på det danske tennislandkort. Endeligt er det naturligvis målet at sikre at klubben har aktiviteter for alle målgrupper.

Læs mere om klubbens aktiviteter i menuen til venstre.

En række af vores aktiviteter nyder godt af vital støtte fra sponsorer og samarbejdspartnere – en stor tak til:

• Randers Kommunes Kultur- og Fritidsafdeling
  • Klubbens sponsorer – se mere her